27 Eylül 2011 Salı

EV YAPIMI JEL EYELİNER

Jel eyeliner 'lara dünyanın parasını vermeye son kızlarr..Sadece evde bulunan istediğimiz renk farımız ve biraz vazelinle, jel eyeliner'ımızı yapabiliriz..Öncelikle ihtiyacımız olan boş bir kase veya bitmiş olan krem kutusu

Daha sonra yapmamız gereken ; eyeliner'ımızı hangi renk yapmak istiyorsak,o renk farımızdan ,boş kabın içine biraz dökmek.Ben far aplikatörüyle parçaladım farımı.Ama siz hepsini kullanmak istemezseniz,kürdanla birazcık kazıyabilirsiniz.Ben siyah yaptım.


Farımızdan kabımıza istediğimiz miktarda aldıktan sonra,Bir miktar vazelinle karıştırıyoruz.Ben Far fırçamın ucuyla aldım vazelini,ama yetersiz geldi ve aynı miktarda ilave ettim tekrar..


En önemli unsur, farın değil vazelinin yoğunlukta olması..Kremsi bir karışım elde edene kadar karıştırın..
Ve evyapımı Jel eyeliner'ımız hazırr...


İYİ GÜNLERDE KULLANALIMMMM =)))))

2 yorum:

  1. Jel eyeliner deneyeyim dedim aldim öyle duruyor ben gene eski methoduma gectim geri :P
    Ama bircogunun isine yarayacaktir eminim bu tarif.

    Bu arada soyismin tam sana uyuyor, sayfayi acinca ne kadar güzel bir hatun dedim :)

    YanıtlaSil
  2. HEHHEHE ne varsa klasik methodlarda var zatenn =)) Bu arada Güzel İltifatın içinde teşekkür ederimm =)*

    YanıtlaSil