3 Şubat 2012 Cuma

BEBEK ARABAMIZI ALDIKK

Uzun zamandır bebek arabası arayışındaydım..Çift taraflımı ,bastonmu derken yepyeni ve çok kullanışı olarak gördüğüm yeni travel sistem bebek arabalarına bakmaya başladım....Travel sistem aabalar içinde büyük bebek puseti ve anakucağı içeriyo..İlk 3-4 ay büyük puseti çıkarıp anakucağını arabaya monte etmeniz yeterli..Özellikle benim gibi üçüncü katta oturanlar veya otobüse minübüse aniden binicek olanların,Tek hareketle anakucağını bir eline,arabanın skeletine alması büyük rahatlıkk..Tabi aldığınız arabanın markasına,modeline,kalitesine göre bu rahatlıklar değişiyo...Ayrıca anakucakları ,oto koltuğu olaakta kullanabiliyor..(.UNUTMAYINKİ YENİ TRAFİK KURALLARINA GÖRE OTO KOLTUĞU OLMADAN ÇOCUKLA BERABER YOLCULUĞA ÇIKMAK YASAL SUÇ..VE CİDDİ PARA HATTA HAPİS CEZALARI DA VAR..UNUTMAYIN Kİ HEPSİ BEBEĞİNİZİN CAN GÜVENLİĞİNİ ARTTIRMAK İÇİN...)
İlgilendiğm markalar arasında kraft twist ve chicco nun bazı modelleri vardı.Arabamızı dedemiz ve ananemiz biz alıcaz dediler.Saraçhane yeraltı geçidine modellere bakmaya gittik..Şiddetle bakmanızı tavsiye ediyorum..Kraft twist'i gerçekten çok uygun bi fiyata buldum orda.( 550 tl gibi komik bi rakamdı)Ama yakından gördüğümde katalogdan farklı geldi bana..Çok alçaktı sanki..Belki benim boyun uzunluğundan öyle geldi =)) Daha sonra Kraftın başka mi modeli vardıı tam hatırlamıyorum,yüksekliği gayet normaldii travel sistemdi.((.AMAAAA..TRAVEL SİSTEM ARABA ALIRKEN DİKKAT ETMEMİZ GEREKEN EN BÜYÜK ÖZELLİĞİİ ; BÜYÜK BEBEK PUSETİNİN YERİNDEN ÇIKIYOR OLMASI..EĞER ÇIKMIYORSA BÜYÜK PUSETİN ÜZERİNE ANA KUCAĞI MONTE EDİLİYOR VE HİÇ BİR PRATİKLİĞİ KALMIYOR..İKİ TANE PUSET TAŞIMIŞ KADAR HANTALLIK..))
İşte bu yüzden kraftın o modelindende vazgeçtim..Sonra tam mağazadan çıkacakken yeni birmodel araba gösterdiler bana..GRACO..İlk başta pek bakmadım ama dikkatli inceledikçe gördüğüm bütün arabalardan harika olduğunu farkettim..Tutacak yerlerindeki farklılık,bu farklılıktaki inanılmaz rahatlık ve hafifliği daha iyi anladım..Beni kalbimden vuran en süper özelliğide anakucağının puset için yükselticisi var..Yani normal pusetlerdeki anakucağı hizasından daha yüksekte duruyor.Bebekle temas birebir yani..Tek hareketle katlanıyor.Çift taraflı,frenli tekerlek sistemi,ve puset yatırma ayarı mevcut..Gelelim markasına modeline..Baştada yazdığım gibi GRACO SİGNATURE TRAVEL SİSTEM...2012 Modeli bu..Piyasa ve internet fiyatı şu anda 1000-1200 Arası olan bu arabayı sıkı pazarlıkla 800 e aldık =))

Bu büyük puset bölümü
Buda anakucağı monte edildiğindeki görüntüsü..Yükselticisde altında hemen..Belirtmeden geçemiyceğim son şey Anakucağının normal anakucaklarından daha büyük olması...

Siyah aldım..Tek renkti zaten..İkinc bebiş erkek olur belkimm ;))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder