30 Eylül 2016 Cuma

Ela Kuşum'un Hamilelik Ve Doğum Hikayesi (Bu da benden olsun)

Tam 3.5 sene bekledik,diledik her dua da Ela'yı..
Evlendikten 4 ay sonra hamile kalmıştım oysa ki.Ama gelişemedi,düşükle sonuçlandı.Daha sonra acele etmemeye karar verdik.Derken benim panik ataklarım,ilaçlarım derken oldu mu 3 sene.E hadi artık dedik,biz de anne baba olmalıyız,zamanı geldi..Geldi de bize göre..Zaten düzensiz olan regl zamanlarım daha da değişti.En son 2 ay regl olmayınca doktorumun yolunu tuttum. Yaptığı hormon testlerinden prolaktin (süt hormonu) hormonunun yüksek olduğunu,geri kalan kısımlarda sorun olmadığını söyledi. Bu soruna uygun ilaç verdi.İlacı bitirip birdaha ki ay kontrole gittiğimde herşey yolundaydı.. Gerçekten de 3 ay boyunca düzenli regl oldum..Fakat 26 eylülde olmam gereken reglim 3 gün gecikti..Allahım yine mi başa döndük,yinemi değişti bu hormonlar derken,sol kasığımda bir karıncalanma hissettim..Allahım nolur olmuş olsun dedim içimden. O gece yatarken Allahım ne olur hamileysem rüyamda göster bana dedim,çünkü regl düzensizliklerine alışkın biri olarak başka türlü gidip test alıcağım yoktu.O gece rüyamda test yapıp çift çizgi çıktığını gördüm..Doğru doktora gidiyorum ama doktor bana daha zamanı var diyor falan..
Uyandığımda saat öğlen 1 olmuştu.Amaaann dedim..O kadar kafaya takıp yatarsa tabi rüyanda görürsün Pelin..
Eczaneye gitsemmi gitmesem mi derken kendimi dışarda budum.
Normalde diğer testleri yaptığımda önce control çizgisi çıkardı.Bunu yaptığım gibi T nin altında kırmızı gördüm.Heralde ters koydum testi derken diğer çizgininde kırmızı olduğunu gördüm.Karşımda iki çizgi kıpkırmızı..Ardından gelen kocaman bir çığlık,ağlamalarım..Allahım inanamıyorum Hamilemiyim ben şimdi..O telaşla annemi aradım ilk.Anne hamileyim ben dedim..Ayyyyy dediğini hatırlıyorum =) Sonra eşimi aradım..
-Ne yapıyorsun aşkım ?
-Çalışıyorum.
-Hım iyi Baba oluyorsun..
-Neeeee ayyyyyyyyyyyy dedi ve telefon kapandı =)
Bütün avm'yi baba oluyorum diye dolaşmış kurban olduğum..
Zaman kaybetmeden test elimde doktoruma gittim.Öyle puantiyeli pijama altıyla =))
Hocam ben test yaptımçift çizgi çıktı hamileyim galiba dedim.Panik yapma bakalım bir dedi.Ultrasona girdim.Evet Pelincim..Bak burada,hemde minicik dedi =)
Gülsem mi,ağlasammı ne tepki vericem bilemedim,bütün hislerim kayboldu artık.Kalbim çok hızlı çarpıyordu..
Sonra düzenli kontrollerim başladı..İlk kalp atışını gördük 6 hafta 3 günlükken..
Hızlıca büyümeye başladı..Ve çok şükürler olsunki hamileliğim inanılmaz rahat ve sorunsuz geçti bu sefer.Ne bulantı,ne kusma,ne baş dönmesi hiçbirşey yaşamadım..81 kiloydum hamile kaldığımı öğrendiğimde..Ve 5.aya geldiğimizde toplamda 5 kilo vermiştim..
(Bu arada Hendek'te ikamet ediyorum.Doktorum da Hendek evlet Hastanesin de BAHADIR BAHADIRLAR.. Ki bence en harika Kadın Doğum Uzmanı..Devlet hastanesinde bu muamele inanılmaz..)
16 haftalık olduğunda cinsiyet öğrenmeye geldi sıra.Benim içime inanılmaz derecede erkek doğmuştu,rüyalarıma girdi falan..Hocam bellimi cinsiyeti dedim.Sustu..Hocam pipi varmı pipi dedim =) Yok kızım pipiyi bekleme boşuna çıkmaz KIZ bu dedi =) Bende ki o mutluluk o heyecan o aşk..
Eşimi aradığım gibi ELA geliyo dedim..Eşimle bir kızımız olursa ELA koyalım demiştik hep..
35 Haftalık olduğumuzda odamız,kıyafetlerimiz,doğum çantamız hazırdı.Ama o tekmelerin güzelliği,o hareketlerini izlemenin tarifsiz duygusu..İnanılmaz hareketliydi karnımda ela,hareketlerinden canımı dahi yaktığını bilirim..
Hep normal doğum diye konuşmuştuk doktorumla ki bende öyle istiyordum.Çünkü bir sıkıntımız,sorunumuz yoktu panik atağım dışında..36.haftada büyük kavanoz nutellayı mideye götürünce tansiyonum inanılmaz yükseldi ve panik atağımı da coşturdu..Çok şükür doğmadı o gece.
38.haftada son kontrolüm vardı.Herşey yolundaydı.Ela doğum pozisyonunu almış bekliyordu bize kavuşmayı.
O anda doktorum ; Normal yapıcaz değil mi pelin ? diye sorunca bi afalladım.Bi anda kendime güvenemedim ve çok korktum.Hocam bilemiyorum ben çok korkuyorum dedim.Ama pelincim hiç bir sorun yok vücudunda müsait yapabilirsin dedi.Ve ben yapamadım.Kendi isteğilme sezeryan olucam hocam dedim.
Cuma günü kontrole gitmiştim,hemen almalıyız o zaman dedi ve 28 Mayıs 2012 ye gün verdi.Akşam 10 dan sonra bir şey yeme içme Pelincim,sabah 8 de de burada ol..
Doktorumun yanından ayrıldıktan sonra,anestezi için tahlillerim yapıldı ve pazartesiyi beklemeye başladık.
Acaba kime benziyor ? Eli ayağı düzgünmü? Sütüm olucakmı ? Ağlıyacakmı çok ?
Sorularla dolu geçen haftasonundan sonra,Annem,babam,eşim sabah 7 de hastanenin yolunu tuttuk.Hastanede şansımıza tek kişilik oda müsaitti.Kapıyı süsledik,nst ye girdim..
Derken hemşire pembiş önlüğümü getirdi..Hadi Pelin iniyoruz dedi doktorum. O an ne hissedicem bilemedim ben.Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum..Eşimi ailemi öptüm son kez ve girdim ameliyathaneden içeri.Nasıl soğuk,nasıl sevimsiz bir yer :/ Masaya yattığım gibi bağladılar elimi kolumu,tansiyon aletimi..4 sene önce hastanemizde epidural anestezi yoktu,bu yüzden komple bayılıcaktım.Allahım ya uyanamazsam ? En son anestezi doktoru yanıma oturdu.İlacı veriyorum sakın korma olurmu dedi.Böyle vücudumdabi sıcaklık bi hissizlik..Gözümü kapayıp açtım.Sonra ntekrar kapayıp açiyim dediğimde komple uyumuşum zaten..
Hadi Pelin uyan artık..Kızına gidiyoruz bak ! dedi bir ses..Ne kızı be ? diye geçirdim içimden.Odaya çıkana kadar kaç kere uyudum uyandım hatırlamıyorum.Ama sürekli bişeyler diyolardı bana.Boğazın yanıyormu ? Ağrın nasıl ? diye sorarlarken odaya girdik bi ağlama sesiyle.Tamam kuzum geldi annen diyodu annem kızıma..Saçları varmı anne demişim ilk =)) Oooo hemde nasıl dediler.O anda gözümü araladım..Allahım bu nasıl bir his..Nasıl tarifsiz bir duygudur.Göğüsüme getirdiler.O anı hiç unutamam ben.Minicik gözlerini aralayıp yapıştı memeye.Emdi ve uyudu..
Bembeyaz pamuk gibi..Minicik elleri,o süt kokusu..Daha 1 saat önce karnımda o varmış meğerse.Şimdi yanımdaydı..Mucize bunun adı..Anne mi oldum şimdi ben ? Benim mi bu bebek ? Benmi öğreticeğim ona herşeyi ? Nasıl koruyacağım ben ? Nefes alıyor mu ?
2 gece hastanede kaldıktan sonra geldik yuvamıza kucağımızda bebeğimizle.O boş duran beşiği,süt kokusuyla uyuyan Elam'ız doldurdu.. .Ben daha anlam kazandım..Anne oldum Anne ötesi varmı ?
Rabbim düşmanımı bile evlat hasretiyle yakmasın..Her nerde isteyen varsa rabbim evlat nasip etsin !

                                                                                                                        
Kocaman Öpücükler :*       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder