28 Ekim 2016 Cuma

Dikiş Kursum

Herkeslere merhabalarrr. Hepimiz kendimiz dikelim,giyelim,giydirelim istemezmiyiz? Hem de uygun fiyata. İşte bulunduğunuz il ve ilçelerdeki Halk Eğitim kurslarıyla bunu gerçekleştirmek pek de zor değil.Geçen sene çok niyetlendim fakat kızları bırakacak kimse olmadığından üzülerek gidemedim dikişe. 1 ay önce komşum kapıyı çalıp ;''Pelin dikiş kursu başlayacak gelmek istermisin?'' diye sorunca pek bir mutlu oldum. Sonuçta artık annemler burada ve rahatça bırakabiliyorum. Ve hedefim olan şey tamda birşeyler dikip,üretip satmak..
Kursu veren Mine abla 7 senelik komşum. Sık görüşmeyiz ama iyi tanırız birbirimizi.Hendeğe gelin geldiğimden beri desteğini esirgemeyen insanlardandır kendisi..
Gerekli evrağı hazırladıktan sonra kursun başlayacağı günü iple çektim.Ama bir o kadar da heyecanlıydım,kimseyi tanımıyorum,nasıl yapıcam ben bunu diyerek gittim ilk gün.

Her şey beklediğimden daha da güzeldi ilk gün.Tanışma faslı tabi daha çok.Yanımda evde olan bir kumaşı götürdüm.Hocamız gidip parşomen kağıdı al deyince ben bir kaldım tabi =) Normalde en fazla 2 günde bitmesi gereken o etek acemilikten 1 hafta sürdü tabi.İlk defa teğel aldım,makine kullandım,overlok geçtim.
Sonra 3 kişiyle başlayan kursumuz kalabalıklaşmaya,kalabalıklaştıkça da daha zevkli hale gelmeye başladı günden güne.

Kursa başlayalı 3 hafta oldu,her şey yolunda şükür.İnanılmaz zevkli ve fazlasıyla da kafa dağıtıyoruz.Benimle yaşıt sadece bir arkadaş var.Diğerleri 45 yaştan başlayan teyzeler ama bizden genç ruhları..65 yaşında olan Kadriye ablamız kendine fırfırlı elbise dikmeye başladı =)

Demem o ki; eğer ayıracak vaktiniz varsa,gitme imkanınız varsa mutlaka Halk eğitimin kurslarında bulunun.Bu dikiş kursu olur,örgü olur takı olur müzikle ilgili bir enstürman olabilir.Kendinizi oyalayın,kafanızı dağıtın,yeni insanlar tanıyın,yenir bir şeyler üretin..
Kafanız rahat huzurunuz bol olsun inşallah =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder